Lambrusco-festen er ikke just en fasttømret tradition længere, og derfor er der måske ikke den store pointe i at lave bets. Men jeg synes alligevel at traditionen med at stille sine forventninger til den kommende sæson frem til offentligt skue, er en tradition, der bør holdes i live!
DERFOR:
Skrive dine forventninger til sæsonen 2024/25 i tråden herunder. Emnerne kan være alt fra:
-Transferaktivitet
-Fyringer
-Hvordan vi klarer os i Europa
-Placering i tabellen ved vinterpausen
-Slutplacering
-Topscorer
-alt muligt andet
Lad høre!
Jeg starter!
Transfer:
Jeg tror, vi sælger Kvistgaarden til et skuffende beløb i sommerpausen (fordi "det var en aftale" og "han har fortjent chancen for at prøve sig af"). Salgspris: 40 mio. kr.
Der bliver købt en ung angriber sent i vinduet, som ikke får en aktiv rolle på holdet i efteråret.
Torben ryger i vinterpausen til et stort, men for mange skuffende beløb omkring 60 mio. kr.
Brøndby kvalificerer sig desværre ikke til gruppespillet i Europa Conference League.
JS bliver på posten til sidste kamp.
Stillingen i ligaen (ønsketænkning):
Brøndby indtager ved vinterpausen 2. pladsen i Superligaen. Og ender med at vinde hele lortet.
Stillingen i ligaen (realistisk):
Vi overvintrer på 5. pladsen og kommer i mål som nummer 4.
Transfer mæssigt håber og forventer jeg en oprydning i vores CB korps, og forstærkning til CBs. Vi får en forstærkning til 6er/8er pladsen, og så en 9er også.
Sælger vi nogen, så tror jeg det bliver Suzuki til et flot beløb, alternativt Vallys til et mindre flot beløb, men fordi han vil ud og prøve sig af i udlandet. Sælger vi Suzuki eller Vallys, forestiller jeg mig ikke vi nødvendigvis køber erstatninbger, da vi har meget talent dér, OG højt topniveau også, forden sags skyld. Der er andre steder der halter.
Hvis chancen byder sig, kan det ske vi køber ind på venstre WB, da vi er tynde dér, særligt hvis vi skibber Mensah og Cappis videre, som ville være backups.
Jeg forventer og håber vi kloge af skade får købt ind i bedre tid, så vi er klar il europa kval, og liga start. Således har vi MIN. 2 stærke signinger klar til sæson start, udover Pentz, som vi har sikret
Ud: Cappis, Mensah, Heggheim, Tschiembe, Rado, Kvist, Yeboah, Björk.
Leje: Swartau, Che, Kowalchyk
Ind: 1 DM starter, 1 OM Talent/Starter, 1 WB Starter.
Ligaen: 3 Plads
Internationalt: Ryger ud inden gruppespil
Træner: JS bliver sæsonen ud og erstattes der
Ved ikke om det er et håb eller en forventning :DM guldet skal til Brøndby IF.
Skal jeg sætte nogle flere ord på 2024/25, må det være oprydning, højere bundniveau, mere udvikling i trup og stab, forsat uro blandt fans, vi kunne blive ved.
Lad os tage det fra en ende af.
DM guldet , kan vi holde på hovedstammen fra 23/24 så tror jeg på vi kan spille med til det sidste , da denne gruppe så vil have spillet sammen i en hel sæson.
Det leder hen til næste punkt, oprydning, det må være tydligt for JS og CV hvem man må sige tak for denne gang til og få sendt videre.
Ikke fordi det er dårlige fodbold spillere, de er bare ikke god nok til det Brøndby der er ved at blive bygget op.
Personligt så jeg gerne vi fandt en anden end Anders Storskov, til at være vores fysisk træner også er jeg lidt ligeglad med at tallene måske siger noget andet, men jeg ser et hold der ikke er i god nok form.
Er stammen på holdet den samme, er det en stor gruppe der har spillet sammen i en hel sæson, derved bør bundniveauet blive hævet, samtidig med at CV har fået skilt os af med nogle spillere og de nye der evt kommer ind, bør også hæve bundniveauet.
JS håber jeg har lært af sidste sæson og hæver sit bundniveau, ligesom resten af staben også må hæve sig.
Ved at nogle af spillerne har spillet sammen længe, er det mit håb og tro at de forsat udviklere sig og bliver bedre end i sidste sæson.
At de unge strammer ballerne og kommer tættere på spilletid.
At JS viser at også han flytter sig, og giver spilletid til de unge og de som ikke nødvendigvis starter inde i hver kamp, så alle får noget værdigfuld kamptræning, det kunne også være med til at gøre truppen bredere og komme os til gode på den lange bane.
Længe før GFH kom til var der uro blandt os fans, der er ikke kun en grund til uro, der er mange; for og imod pyro, slåskampe både med hinanden og med andre udenfor Klubben, syng eller skrid, brudte løfter og aftaler og senere kom så for eller imod GFH.
Det er snart ved at være år siden jeg sidst oplevede et samlet Stadion, jo der har været lyspunkter, men det kommer ikke i nærheden af hvad Brøndby Stadion engang var.
For at komme tilbage dertil, skal vi løfte i flok lige fra Ole Palmå og CV over JS og truppen til dig og mig til den person til venstre , højre, foran og bagved.
Alle os der elsker denne Klub, husker fortiden, men vi glemmer måske at se fremad, mange sange handler om en storhed der engang var, ikke mange om storhed vi vil have i morgen.
Gamle spillere og trænere bliver bragt frem når vi taber en kamp, på det område er jeg heller ikke selv for god, det er fint til en vis grad, men ofte kammer det over og det har ingen gavn af.
Frem for alt håber jeg at 2024/25 bliver en hyggeligere og sjovere sæson end 2023/24, at det bliver til mere end et træk på skulderene , når man køre hjem fra Stadion efter en tabt kamp.
Jeg har en gevaldig tro på at vi for luget ud i børnefejl og at vi rent taktisk rykker os fra Reaktion til Aktion -- Så vi er på forkant med tingene.
Forventelige Afgange - Mensah - Tschiembe - Heggheim - Greve
Jeg mener vi skal beholde Lauritsen da han bidrager med sikkerhed på trods af hans mangler, forhåbentlig kan han også få nogle bedre automatismer på plads.
Tror vi bryder seedet i Europa da truppen nu er på plads og vi ikke skal famle.
Vi ender i top 3 hvilken en af pladserne tør jeg ikke sige.
Jeg tror dette bliver Jesper Sørensens sidste sæson - medmindre vi vinder skabet.
Tror kun Suzuki bliver solgt hvis han brænder alt af i Europa og i ligaen - men så bliver han også solgt til et kæmpe beløb + 150 mill.
Håber vi enten finder plads til Schwartau eller giver ham et leje ophold, ellers ender han i FCN hvor han passer perfekt ind.
Med et total udsolgt Vilfort Park - Skal vi samles som enhed igen, alt for meget fokus på hvad man ikke må, i stedet for at fokusere på hvad vi gerne må på lægterne og skaber stemningen derfra.
Forventer en dårlig sæson.
Vi har tidligere set hvordan en god sæson (inkl. en lige-ved-og-næsten sæson) bliver efterfulgt af en kaos sæson, hvor intet spiller. Jeg forventer derfor at BIF må sige farvel til JS før jul.
Vi sælger øjensynligt ingen hverken af stjernerne eller reserverne, hvorfor der er stort udsalg til vinter og næste sommer.
Valleys er forventet skadet hele efteråret/ I hvert fald når han ikke op i gear. Kan derfor ikke sælges.
MK er konstant småskadet og skydes måske af for en lav sum (under 35m).
Vi holder fast i de der folk som ikke længere slår til, såsom Greve, Rado, Kevin x 2, Hegheim, Divkovic, Cappis - hvorfor vi står til vinter med en trup ude af balance og skal finde en træner, som får til opgave endnu engang at vurdere overnævnte folk.
Nå ja, så forventer jeg at Oscar holder BIF hen hele denne sæson, for at smutte gratis til fcn sommeren 2025.
Kort sagt, kaos med kaos for slet ikke at tale om det økonomiske hul i jorden BIF allerede har lavet.
Nå ja, jeg forventer selvfølgelig at vi vinder næste kamp overlegent stadig, hvem end vi så skal møde.
Birk har vist sig at spille js bold, så intet hold i hans retorik
2 minutter siden tct1979
Mit største savn omkring az stilen er udtrykket. Vi var BRØNDBY!!! Nu er vi kønsløse, ustabile og ekedelige
3 minutter siden tct1979
Ville være skønt med A-Z i bif. Men realistisk?
28 minutter siden Kimse
Hans kone er lige så glad for DK, det er lige så vigtigt, AZ er også god til at spotte trænertalenter, se bare hvor hans tidligere ass,træner er endt. Og han har et netværk som man kan trække på.
JKB
26.06.2024Lambrusco-festen er ikke just en fasttømret tradition længere, og derfor er der måske ikke den store pointe i at lave bets. Men jeg synes alligevel at traditionen med at stille sine forventninger til den kommende sæson frem til offentligt skue, er en tradition, der bør holdes i live! DERFOR: Skrive dine forventninger til sæsonen 2024/25 i tråden herunder. Emnerne kan være alt fra: -Transferaktivitet -Fyringer -Hvordan vi klarer os i Europa -Placering i tabellen ved vinterpausen -Slutplacering -Topscorer -alt muligt andet Lad høre!
JKB
26.06.2024Jeg starter! Transfer: Jeg tror, vi sælger Kvistgaarden til et skuffende beløb i sommerpausen (fordi "det var en aftale" og "han har fortjent chancen for at prøve sig af"). Salgspris: 40 mio. kr. Der bliver købt en ung angriber sent i vinduet, som ikke får en aktiv rolle på holdet i efteråret. Torben ryger i vinterpausen til et stort, men for mange skuffende beløb omkring 60 mio. kr. Brøndby kvalificerer sig desværre ikke til gruppespillet i Europa Conference League. JS bliver på posten til sidste kamp. Stillingen i ligaen (ønsketænkning): Brøndby indtager ved vinterpausen 2. pladsen i Superligaen. Og ender med at vinde hele lortet. Stillingen i ligaen (realistisk): Vi overvintrer på 5. pladsen og kommer i mål som nummer 4.
EbbeZorninger
01.07.2024Transfer mæssigt håber og forventer jeg en oprydning i vores CB korps, og forstærkning til CBs. Vi får en forstærkning til 6er/8er pladsen, og så en 9er også. Sælger vi nogen, så tror jeg det bliver Suzuki til et flot beløb, alternativt Vallys til et mindre flot beløb, men fordi han vil ud og prøve sig af i udlandet. Sælger vi Suzuki eller Vallys, forestiller jeg mig ikke vi nødvendigvis køber erstatninbger, da vi har meget talent dér, OG højt topniveau også, forden sags skyld. Der er andre steder der halter. Hvis chancen byder sig, kan det ske vi køber ind på venstre WB, da vi er tynde dér, særligt hvis vi skibber Mensah og Cappis videre, som ville være backups. Jeg forventer og håber vi kloge af skade får købt ind i bedre tid, så vi er klar il europa kval, og liga start. Således har vi MIN. 2 stærke signinger klar til sæson start, udover Pentz, som vi har sikret
Bjarnt
02.07.2024 RedigeretUd: Cappis, Mensah, Heggheim, Tschiembe, Rado, Kvist, Yeboah, Björk. Leje: Swartau, Che, Kowalchyk Ind: 1 DM starter, 1 OM Talent/Starter, 1 WB Starter. Ligaen: 3 Plads Internationalt: Ryger ud inden gruppespil Træner: JS bliver sæsonen ud og erstattes der
JJOLSEN
06.07.2024Ved ikke om det er et håb eller en forventning :DM guldet skal til Brøndby IF. Skal jeg sætte nogle flere ord på 2024/25, må det være oprydning, højere bundniveau, mere udvikling i trup og stab, forsat uro blandt fans, vi kunne blive ved. Lad os tage det fra en ende af. DM guldet , kan vi holde på hovedstammen fra 23/24 så tror jeg på vi kan spille med til det sidste , da denne gruppe så vil have spillet sammen i en hel sæson. Det leder hen til næste punkt, oprydning, det må være tydligt for JS og CV hvem man må sige tak for denne gang til og få sendt videre. Ikke fordi det er dårlige fodbold spillere, de er bare ikke god nok til det Brøndby der er ved at blive bygget op. Personligt så jeg gerne vi fandt en anden end Anders Storskov, til at være vores fysisk træner også er jeg lidt ligeglad med at tallene måske siger noget andet, men jeg ser et hold der ikke er i god nok form. Er stammen på holdet den samme, er det en stor gruppe der har spillet sammen i en hel sæson, derved bør bundniveauet blive hævet, samtidig med at CV har fået skilt os af med nogle spillere og de nye der evt kommer ind, bør også hæve bundniveauet. JS håber jeg har lært af sidste sæson og hæver sit bundniveau, ligesom resten af staben også må hæve sig. Ved at nogle af spillerne har spillet sammen længe, er det mit håb og tro at de forsat udviklere sig og bliver bedre end i sidste sæson. At de unge strammer ballerne og kommer tættere på spilletid. At JS viser at også han flytter sig, og giver spilletid til de unge og de som ikke nødvendigvis starter inde i hver kamp, så alle får noget værdigfuld kamptræning, det kunne også være med til at gøre truppen bredere og komme os til gode på den lange bane. Længe før GFH kom til var der uro blandt os fans, der er ikke kun en grund til uro, der er mange; for og imod pyro, slåskampe både med hinanden og med andre udenfor Klubben, syng eller skrid, brudte løfter og aftaler og senere kom så for eller imod GFH. Det er snart ved at være år siden jeg sidst oplevede et samlet Stadion, jo der har været lyspunkter, men det kommer ikke i nærheden af hvad Brøndby Stadion engang var. For at komme tilbage dertil, skal vi løfte i flok lige fra Ole Palmå og CV over JS og truppen til dig og mig til den person til venstre , højre, foran og bagved. Alle os der elsker denne Klub, husker fortiden, men vi glemmer måske at se fremad, mange sange handler om en storhed der engang var, ikke mange om storhed vi vil have i morgen. Gamle spillere og trænere bliver bragt frem når vi taber en kamp, på det område er jeg heller ikke selv for god, det er fint til en vis grad, men ofte kammer det over og det har ingen gavn af. Frem for alt håber jeg at 2024/25 bliver en hyggeligere og sjovere sæson end 2023/24, at det bliver til mere end et træk på skulderene , når man køre hjem fra Stadion efter en tabt kamp.
Martin78
10.07.2024Jeg har en gevaldig tro på at vi for luget ud i børnefejl og at vi rent taktisk rykker os fra Reaktion til Aktion -- Så vi er på forkant med tingene. Forventelige Afgange - Mensah - Tschiembe - Heggheim - Greve Jeg mener vi skal beholde Lauritsen da han bidrager med sikkerhed på trods af hans mangler, forhåbentlig kan han også få nogle bedre automatismer på plads. Tror vi bryder seedet i Europa da truppen nu er på plads og vi ikke skal famle. Vi ender i top 3 hvilken en af pladserne tør jeg ikke sige. Jeg tror dette bliver Jesper Sørensens sidste sæson - medmindre vi vinder skabet. Tror kun Suzuki bliver solgt hvis han brænder alt af i Europa og i ligaen - men så bliver han også solgt til et kæmpe beløb + 150 mill. Håber vi enten finder plads til Schwartau eller giver ham et leje ophold, ellers ender han i FCN hvor han passer perfekt ind. Med et total udsolgt Vilfort Park - Skal vi samles som enhed igen, alt for meget fokus på hvad man ikke må, i stedet for at fokusere på hvad vi gerne må på lægterne og skaber stemningen derfra.
K apper
29.07.2024Forventer en dårlig sæson. Vi har tidligere set hvordan en god sæson (inkl. en lige-ved-og-næsten sæson) bliver efterfulgt af en kaos sæson, hvor intet spiller. Jeg forventer derfor at BIF må sige farvel til JS før jul. Vi sælger øjensynligt ingen hverken af stjernerne eller reserverne, hvorfor der er stort udsalg til vinter og næste sommer. Valleys er forventet skadet hele efteråret/ I hvert fald når han ikke op i gear. Kan derfor ikke sælges. MK er konstant småskadet og skydes måske af for en lav sum (under 35m). Vi holder fast i de der folk som ikke længere slår til, såsom Greve, Rado, Kevin x 2, Hegheim, Divkovic, Cappis - hvorfor vi står til vinter med en trup ude af balance og skal finde en træner, som får til opgave endnu engang at vurdere overnævnte folk. Nå ja, så forventer jeg at Oscar holder BIF hen hele denne sæson, for at smutte gratis til fcn sommeren 2025. Kort sagt, kaos med kaos for slet ikke at tale om det økonomiske hul i jorden BIF allerede har lavet. Nå ja, jeg forventer selvfølgelig at vi vinder næste kamp overlegent stadig, hvem end vi så skal møde.
Tilføj svar
Du skal logge ind for at deltage i debatten
Log ind